سلام... من هم مثل دوستای دیگه برات ارزوی موفقیت میکنم... ولی اینو بدون که هیچ وقت برای جبران گذشته دیر نیست... از همین الان تصمیم بگیر خودتو تغییر بدی...

داری طلاق میگیری و مقصر خودت بودی ولی تا...