ممنون از نظرتون
درسته، حق با شماست فدایی یار عزیز، ممنون بابت نظر دادنتون
منم همینارو بهش میگفتم ولی گوشش بدهکار نبود که نبود ...
ممنون از نظرتون
درسته، حق با شماست فدایی یار عزیز، ممنون بابت نظر دادنتون
منم همینارو بهش میگفتم ولی گوشش بدهکار نبود که نبود ...