سلام. به نظر من درس و کار در درجه اول. و ازدواج درجه دومه. چون به هر حال بدون پول نمیشه زندگی مشترک تشکیل داد. ولی آگه خانوادتون پشت شما هستن به نظرم همزمان خواستگاری و ازدواج هم میتونید داشته باشین...
سلام. به نظر من درس و کار در درجه اول. و ازدواج درجه دومه. چون به هر حال بدون پول نمیشه زندگی مشترک تشکیل داد. ولی آگه خانوادتون پشت شما هستن به نظرم همزمان خواستگاری و ازدواج هم میتونید داشته باشین...