آآآخخ.. واقعا ناراحت شدم.. :47: آقا پویا غصه نخور خاهشا.. اینجوری فقط به خودتو مادرت لطمه میزنی..قبول دارم ..اینجور یطرفه جداشدنا واااقعا در حق طرف مقابل جنایته محضه.. من خودمم قربانی چنین جدا...
آآآخخ.. واقعا ناراحت شدم.. :47: آقا پویا غصه نخور خاهشا.. اینجوری فقط به خودتو مادرت لطمه میزنی..قبول دارم ..اینجور یطرفه جداشدنا واااقعا در حق طرف مقابل جنایته محضه.. من خودمم قربانی چنین جدا...
سلام عزیزم...........نگران نباش...... هرچی خدابخاد همون میشه:305::305: