سلام همنام من.
شما به عنوان یک پسر سن زیادی برای ایجاد شرایط ازدواج نداشتی. شما تونستی این شرایط را به صورت نسبی به دست بیاری و خودت رو آماده می کردی که به خواستگاری اون خانم بری.
تا اینجا نشون...