پس ولش کن. خودتو دوست داشته با کسی ازدواج کن که برات جذاب باشه و گرنه یک عمر تاسف میخوری!!!
پس ولش کن. خودتو دوست داشته با کسی ازدواج کن که برات جذاب باشه و گرنه یک عمر تاسف میخوری!!!
سلام عزیزم
من خودم تا 25 سالگی رشد کرد قدم...17 سالم که بود 159 بودم الان 163. البته من نسبتا دیر به سن بلوغ رسیدم 16 ساله بودم. به نظرم ورزش های کششی زیاد انجام بده چون نسل های بعد من همه قد بلند...
سلام به همگی
دختری هستم 30 ساله که 6 ساله دانشجویی خارج ایران زندگی میکنم و دکتری گرفتم.
سوال من خیلی واضحه...میخوام یاد بگیرم که دعوایی بشم...گاهی باید عصبانی شد که بتونی حقتو بگیری...من خیلی...