سلام دوست خوبم انشالله که خوب و خوش باشید،شما خیلی نکات مثبت دارید و من از این لحاظ شمارو تحسین میکنم( ولی به قول یکی از دوستان که گفتن دچار غرور نشید هم طرفداری میکنم)
اینکه میگید اطرافیان میترسن...