سه شنبه 12 خرداد 94, 23:13
داداش...میدونم بعضیا با حرفاشون که از روی بی اطلاعیه اذیت میشی.راهنمایی خانم شیدا مخصوصا خط آخرش خیلی فکر کن روش چون به نظر منم درسته.آقای بیت الله عباس پور واقعا اگه از ته دل دوست نداری نظر نذار.کسی...
پنجشنبه 07 خرداد 94, 03:25
خوش به حال همسرتون...
تبریک میگم عروسیتونو....
پنجشنبه 07 خرداد 94, 02:31
سلام
دوست عزیز من خیلی خوب درکت میکنم..مطمئن باش با تغییر روش به نتیجه میرسی.شک نکن
خانمتو خوب نشناختی.اون ازت یه چیز دیگه میخواد تو بهش اون چیزی که تو رو آروم میکنه رو بهش میدی.اینه که بهت میگه...