دوشنبه 26 مرداد 94, 21:24
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم....
برو خدارو واسه حکمتش و نجاتت شکر کن عزیزم.
چهارشنبه 24 تیر 94, 16:21
سلام دوستم
منم یک رشته نزدیک به شما می خونم و دقیقا توی جوی که تو دانشگاه هاست هستم. منم مثل شما تنبلیم میاد و حتا مثل شما تخمدان پلی کیستیک دارم! الکی به بهانه بیماری و طرحم سخت بود و بچه دار شدن و...
چهارشنبه 24 تیر 94, 15:38
سلام ساشاجون، خوبی عزیزم؟
من همیشه فکر میکنم خیلی روحیه و اخلاقام مشابه تو بوده و خیلی بات هماهنگم.
بنظر من که البته نمیگم کارشناسیه، تو یک زنی، میفهمی حرفای همسرت که میگه سرکار نرو یا بشین تو خونه...