چهارشنبه 10 تیر 94, 13:56
روحیات خانمها هم باهم متفاوته، همونطورکه آقایون همه شبیه هم نیستند، منم معتقدم یه مرد واقعی حداقل تو دلش خوشش نمیاد زنش کار کنه، ولی شوهرم برعکسه.
خانوم ها همینطور، توی دوستام و همکارام میبینم خیلی...
چهارشنبه 10 تیر 94, 13:17
سلام، اول بگم ما هنوز عقديم،
من نيومدم که بگم آدم بديه، نه...... اتفاقا اون خیلی عاطفی، مهربون، زحمتکش و چشم و دل پاک، و باوفاست
اما از نظر من "مرد" خوبی نیست..
من همیشه دلم می خواست یه شوهر...
شنبه 29 فروردین 94, 19:45
سلام دوستان
ما تازه عقد کرديم، البته قبلش زمان زیادی باهم دوست بودیم، اون فوقالعاده مرد بامحبت و قدرشناسی هست،همچنین خونگرم و خوش مشرب
همیشه در مهمانی ها یا در حضور دیگران ازم تعریف و تمجید...