یکشنبه 03 خرداد 94, 19:53
قطعا راهتو از این جانهور سوا کن
سه شنبه 29 اردیبهشت 94, 14:36
چاره این درد فقط بی محلی و برخورد از موضع قدرته اگه واقعا خودت وزندگیت مهم هستی جدا شو
چهارشنبه 02 اردیبهشت 94, 17:31
رفتن سر این زندگی رفتن به جهنم ابدی شماست به هیچ عنوان مهریتونو نبخشید قوی باشین هم برای مهریه وهم برای نفقه شکایت کنید
یکشنبه 30 فروردین 94, 14:20
سلام ،عزیزم منو شوهرم دقیقا برعکس شما هستیم وقتی خودمو جای شوهرت میزارم درک میکنم چه زجری میکشه شما خیلی ریز بین و بدبین هسنی کاملا درک میکنم که شوهرت و چه جوری جلوی بقیه معذب میکنی شما همسرشی...
یکشنبه 30 فروردین 94, 13:24
با سلام امیدوارم مشکلتون حاد نباشه لطفا بیشتر توضیح بدهید