مشکله منم اینه اگه او طرفت واقعا ارزش داره و پیدا شدن یکی مثل اون خیلی کمه اون وقت باید چیکار کرد وقتی اونقدر بهت خوبی کرده که تحت هیچ شرایطی نتونی ازش بدت بیاد اونوقت چیکار باید کرد؟
مشکله منم اینه اگه او طرفت واقعا ارزش داره و پیدا شدن یکی مثل اون خیلی کمه اون وقت باید چیکار کرد وقتی اونقدر بهت خوبی کرده که تحت هیچ شرایطی نتونی ازش بدت بیاد اونوقت چیکار باید کرد؟
[/code][/color][/size][/b]با سلام . من سیما 24 ساله دانشجوی ترم 6 کارشناسی هستم.بیشتر از 7 ماه است که با پسری اشنا شدم شروع این اشنایی مااز راه چت بود البته 2 بار خیلی کوتاه وبعد سریع هم دیگرو...