چهارشنبه 06 خرداد 94, 14:49
کجای لحظه هامی تو
که هر جا رو بگی گشتم
به جای زندگی کردن
پی دیوونگی گشتم
:'(
جمعه 11 اردیبهشت 94, 00:01
سلام دوباره به دوستان
بگذارید کمی درددل کنم عزیزان
من اینجا هم سنخ زیاد دارم
بگذارید بگویم
بگذارید کمی آرام بگیرم اینجا
می بینید که هنوز در حالت تعلیق هستم
بعد از اون جریانات دیگه پدر و مادرم...
سه شنبه 05 اسفند 93, 22:28
بازم از دوستان ممنونم. صحبت دوستان تاثیرات خوبی روی من داشت. فکرم از اون درهمریختگی و سنگینی خیلی بهتر شده.
عزیزان درسته که من این همه جا رفتم اما باور کنید اینطوریم نیست که من فقط بخوام زن بگیرم و...
یکشنبه 03 اسفند 93, 17:51
سلام
واقعا این صحبتهای دوستان ، منو امیدوار کرد. می بینم که هنوز هم کسانی هستن که بی چشمداشت به هم نوع خود کمک می کنن.
باور کنید یه دلگرمی ساده بعضی وقتا جون یه نفر رو نجات می ده. راهنمایی های...