حتما که نباید جشن گرفت برید دفتر خونه و عقد کنید.هزینه خاصی هم نداره
اینجوری اگه دو روز دیگه ول کنه بره دستتون به هیچ حا بند نیست و برای یک خانم این بد میشه
همه ضررش رو شما می بینید.
اگه عقلانی...
حتما که نباید جشن گرفت برید دفتر خونه و عقد کنید.هزینه خاصی هم نداره
اینجوری اگه دو روز دیگه ول کنه بره دستتون به هیچ حا بند نیست و برای یک خانم این بد میشه
همه ضررش رو شما می بینید.
اگه عقلانی...