من واقعا رفتار خانواده ها رو درک نمی کنم به نظر من گاهی نیاز هست جوون ها صدای اعتراضشونو بلندتر کنن.....البته در این مورد مشکل را شما نمی توانید حل کنید پس یه خدا توکل کنبد انشاالله که خانواده ااقا...