بسم الله الرحمن الرحیم
امیدوارم منم لیاقتشو داشته باشم !
جناب صابر امضاتون زیباست منو تحت تأثیر قرار داد !
بسم الله الرحمن الرحیم
امیدوارم منم لیاقتشو داشته باشم !
جناب صابر امضاتون زیباست منو تحت تأثیر قرار داد !
سلام عزیزان دلم...
چون بنا به درخواستم و دیوونه بازیم اسم (آرام دل) مسدود شد دوباره با این اسم عضو شدم !
ان شاء الله حالتون خوب باشه راستش من اصلا حال و روز خوبی ندارم
انگاری یه نیرویی...
مائده مهربونم خیلی ممنونم بابت دلگرمیت
از عزیزانی که اسمشون زیر پستمه ممنونم... می دونم دعا می کنید ، خدا خیرتون بده
سلام برادر عزیز و خوبم پارسا، خوشحالم می بینمت ازت ممنونم
راستش...
شاپرک سلام نازنینم
ناراحتیتو از عمق وجودم درک می کنم من قصد مشاوره دادن ندارم اگر راهکاری بلد بودم خودم وضعیتم اسفناک نمی بود !
فقط می خوام باهات درد و دل کنم گل من ، شاپرکم راجع به بچه من...
سلام...چه خوبه دوباره اینجام
دوستان گلم واسه خواهرم دعا کنید می بینمش جیگرم کباب میشه نزدیک به دو هفته ست نمی تونه لب به غذا بزنه دکترا از مریش نمونه برداری کردند ، عکس گرفتند ، از گلوش سونو...