خیلی اعتقاد دارم پریناز بانو عزیز
کاش یه نشونه کاش یه چیزی میدیدم که دلم آروم میشد
خیلی اعتقاد دارم پریناز بانو عزیز
کاش یه نشونه کاش یه چیزی میدیدم که دلم آروم میشد
ممنونم نوش آفرین و نجمه عزیز
نمیدونم میترسم بمونم تو خونه یا برم بیرون باکسی نتونم خودمو کنترل کنم بعد اونا رو هم ناراحت کنم
آدم تو سختیاش دوستای واقعیشو میشناسه و من حالا میفهمم چه دوستای بی...
50 روز گذشت..
دیگه کم کم احساس میکنم ازش بدم میاد
احساس میکنم اگه یه روزی برگرده شاید دیگه نخوامش
اینهمه این چند وقت عذاب کشیدم و اون بیخیال پی عشق و حال خودش
شبا میرم ورزش و بهترین تفریحم گوش...
خدایا چرا امروز انقدهواشو کردم
چه مرگمه؟؟؟
دیروز اومدم دیدم یه میس کال دارم
زنگ زدم دیدم اونه نفسم برید گفتم الو آقای فلانی گفت اشتباه گرفتید بعد قطع کردم وای که چقد دلتنگ شدم..
رایحه جان منظورم این بود که اگه من جلوشو میگرفتم و کاری میکردم که بخاطر دلسوزی برمیگشت اونوقت فایده نداشت
با همه اینها الان دقیق 3 هفته هست که میگذره بازهم اگر برگرده فعلا میگم که قبولش میکنم اون هم...
سلام دوستای گلم
از همتون بی نهایت ممنونم که تنهام نمیذارین
حالا دیگه وقتی دلم پر میکشه و طاقت نمیارم میام اینجا و نظراتو چندین و چند بار میخونم و برام خیلی با ارزشه
فقط بگم نه اصلا قصد انتقام یا...
واقعا واقعا از همتون ممنونم،ببخشید من با گوشی میومدم گزینه تشکر فعال نبود
از اینکه احساس میکنم چند نفرو دارم که دردمو میفهمن واقعا خوشحالم
دورو برم پر از آدمایی که هیچی از دردم نمیدونن
حتی نمیتونم...
واقعا از همه دوستای خوبم ممنونم نمیدونید از دیشب که این مطلبو نوشتم و این جوابارو گرفتم چقدآروم شدم اصلا کلی خالی شدم..
ولی واقعااین خیلی آزارم میده که تو تمام این 6سال ماهیچکسیو نداشتیم و خدا خیلی...
سلام،از 8 سال گذشته از یکی از دخترهای فامیل خوشم میومد و همینطور هربار که میدیدمش بیشتر بهش علاقه مند میشدم تا اینکه کم کم احساس کردم عاشقش شدم.من همیشه قصدم و فکرم این بود که یه روز برسه برم...