شما هر روز باهاش حرف میزنی انتظار داری فراموشش کنی؟
یکم به خودت فرصت بده
یکم باور داشته باش که میتونی دیگران رو دوست داشته باشی
شما هر روز باهاش حرف میزنی انتظار داری فراموشش کنی؟
یکم به خودت فرصت بده
یکم باور داشته باش که میتونی دیگران رو دوست داشته باشی
فقط من یه علامت سوال بزرگ تو ذهنم هست
الان دخترا با دیپلم یکم زرنگی کنن میرن منشی دکتر میشن
اونوقت شما 5 تا خواهر با لیسانس و بالاتر چطور نتونستید یه کاری بکنید
من خودم دانشجو ام ولی اوایل دانشگاه...
ای کاش منم عشق یک طرفه رو مثل شما معنی میکردم
و از این تالار کمک میخواستم که نگم
واقعا بعضی از عزیزان از بی مشکلی واسه خودشون مشکل تراشی می کنند
خوب خانم الان خواهر من چهار ساله ازدواج کرده
نه تنها مادر شوهرش بلکه مادر من هم بهش تیکه میندازه که بچه دار شو
تازه هروقت خونه ی...
آخ من الان توجه کردم ازدواج حضرت خدیجه با حضرت محمد
ولی وقتی به آقایون میگی مستقیم خودشون حتی اگه بخوان احترامت رو هم داشته باشن اونقدر این مساله رو غیرمستقیم یادآوری میکنن که خودت مجبور به قطع...
آفرین ساشا جان به خاطر تصمیم درستی که گرفتی
درسته حسادت مردا نشانه ی دوست داشتنه و هر خانمی از یکم حسادت مردانه خوشحال هم میشه
ولی این آقا جایگاهش رو نمیدونه و اینکه فعلا یه خواستگاره و باید به شما...
بعضی آقایون چقدر مساله رو برای خودشون می پیچونن
شما که پسرید چرا باید تو دوراهی بمونید راحت حرفتون رو بزنید
بعد اگه قبول نکرد و جلو چشم هم باشید مگه چی میشه؟؟؟
یکم زندگی رو آسون بگیرید
جناب اندرسون قصدم مسخره کردن نبوده و فکر کردم منظور شما از افتشاح ف*ا*ح*ش*ه هست
همین طور شما هم ادبیات من رو در تاپیک دیگر ایشون نقد کردید در حالی که نوع سوال پرسیدن ایشون جایی برای ادبیات بهتر...
از داشتن چنین جوان هایی به خودمون باید ببالیم
این آقا با نهایت پررویی میگن عاشق دو دختر هستن
با نهایت پررویی دوست دختر قبلیشون رو ل*ا*ش*ی خطاب میکنن
اونوقت شما اینطور به ایشون نظر میدید
خیلی راحت...
والا ما هم تو دانشگاه یه مورد داشتیم
دختره همیشه می گفت فلانی مثل داداشم میمونه
ولی الان با هم ازدواج کردن
به نظر من که شما یک بار جدی از طریق مادرتون قضیه رو پیگیری کنید
که ایشون بفهمن قصدتون...
ولی من اگه بودم نمی کردم
ایشون فقط خواستگارن
اگر میخوان مراحل آشنایی درست طی بشه نباید مث دوس دختر و پسر با هم رفتار کنن
اون آقا هم باید بپذیره که این دختر فعلا ممکنه خواهان های دیگه ای هم داشته...
خوب اونایی که جواب رد دادن
به خاطر این دادن که
سربازی نرفتین
کار ندارین
درستون تموم نشده
شما تا 4-5 سال دیگه اینا رو اکی کن
ببینیم کی جواب رد میده
کلا زیبایی سلیقه ای هست ...
من خودم عقیده دارم آدم نباید با دوستانش در اون حد صمیمی بشه که شب خونه ی هم بخوابن
ولی باز هم خواستگار شما رو اصلن مناسب نمی بینم
نشانه های شکست در این ازدواج از همین الان روشنه
ولی هر دو چشاتون...
ببینید جناب مهدی
من پیشنهادم به شما اینه که حتما به یک روانشناس و یک روانپزشک مراجعه کنید
روانشناس روی اعتماد به نفس شما کار کنه
و اگه روانپزشک تشخیص اختلال وسواس میده داروهای مرتبط رو استفاده...
میدونستی افسردگی رو چهره ی آدم تاثیر میذاره
و دیگران رو از آدم فراری میکنه
من از این موضوع خبر نداشتم تا اینکه وقتی با یکی از سال بالایی های پسرم در مورد کنکور حرف میزدم
برگشت بهم گفت ما شما رو می...
واقعا به نظرم قد شما اصلن کم نیست
قد شما 150 که نیست 166 هست
حتی دامنه ی انتخابتون رو هم محدود نمیکنه
چون متوسط قد دخترای ایرانی هم بین 150 و 160 هست
به قول یکی از دوستامون حالا که 17 سالته و...
من فقط میتونم بگم خوش به حال اون دختری که شما دوسش داری
من که واقعن میخوام یه جورایی فرار کنم از این کشور
تا بره همیشه یادم بره به پسری که ذره ای دوستم نداشت و فقط مسخرم کرده بود اظهار علاقه کردم...
من خودم تا حالا هر پسری که یه نمه ازش خوشم اومده کوتاه بوده
هرچی خاطراتمو می گردم هیچ آدم قدبلندی توش نیست
نترس فکری نمی کنیم:18:
قدتون هم خوبه
بابای من قدش همینه
به دخترای بین 150 و 160 میخوره
مردا اصلا از چنین خانم هایی خوششون نمیاد
شما به خاطر یک مساله کوچیک دست به خودکشی زدین
و دیدین همسرتون اصلن براش مهم نیست
زود موضعتون رو فراموش کردید
در برابر رفتاراش انفعال به خرج دادید
خودتون...
مگه saram جان تو واقعا این کارها رو می کنی؟
خوب اگه اینطوره نباید انتظار داشته باشی اون آقا مزاحمت نشه
شما که مدرس دانشگاهی
بعدشم چرا اصلن به فکر دارو درمانی نیستی
منم مدتی بعد تموم شدن رابطه...
saram جان شایدم بخواد هدیه ها تو برگردونه
ولی اون هدیه ها دیگه به درد تو میخوره؟
اگه میخواد این کار رو کنه تا خانمش متوجه رابطه ی شما نشه
یهتره بندازتشون آشغال
عزیزم وایستا دوستان بیان راهنماییت کنن
ولی به نظر من نرو بهش بگو هرچی هست تلفنی بگه
چی میخواد بگه؟
یا میگه رابطه رو از دوباره شروع کنیم که تو قبول نمی کنی
یا یکم توضیح میده در مورد گذشته که بعد...
چقدم مو داره که فشن کردن:43:
بذار رو آواتارت
- - - Updated - - -
آره واقعا اگه مهربونی زنا نبود
دنیا کن فیکون میشد
به نظر من حالا که ایشون خواستگارتونه
اصلن بد نیست بهشون از احساستون بگین
ولی دقت کنید این مورد باید بدون گریه - صریح و کوتاه باشه
یه روزی که به اعصاب و احساس خودتون مسلط اید
سعی کنید عین حرف...
درس هايي از قرآن
بند 5 رو بخونید
بعد اینجا رو هم بخونید
آیا زن از استخوان کج آفریده شده است ؟
حالا ما بیایم
شوخی کردن هم یاد می گیریم:72:
- - - Updated - - -