سلام.
من به دلیل بیماری ای که دارم این راه آخرین راهم برای ازدواج بوده. وگرنه خودم هم میدونم این محیط ها امن نیستند.
به نظرم شماره منزل رو دادن بهتر از قرار ملاقات با خانواده هاست.
یک مدت دوو هفته...