سلام.نجمه جون.منم یه دخترم و تمام موقعیتهایی که تو داری و تمام احساساتتو درک میکنم.منم یه خواستگاری داشتم که هنوز شرایط ازدواج رو نداشت و باهاش قطع ارتباط کامل کردم وبعد از اینکه ابها از اسیاب ریخت و...