سلام من دوسال ک نامزد کردم و نامزدم خیلی دوسدارم البته این دوسداشتن متقابل و میدونم ک اون هم من دوسداره ولی هیچوقت احساساتش بروز نمیده و خیلی سرد برخورد میكنه تا ی اتفاق کوچیکی میافته قهر میكنه دیگه...