سلام . به نظر من بهترین کارو کردی . اگه بعد از یه مدت دلت آروم شد و باز برگشت برید مشاور اگه واقعن مستقل بود قبول کن ادامه ی ارتباطو . خانواده ای که از روز خواستگاری مخالف کنن تا آخرش اذیت نکنن و سنگ...