سلام نسیم22 عزیز:72:
اگه 22 سال داری و تا چند ماه دیگه شاغل میشی شرایطت دقیقا مشابه منه! من هم تا چند ماه دیگه ایشالا شاغل میشم تو یه محیط خیلی مردونه،پتروشیمی.من هم جدا خیلی نگران موضوع چگونگی...