سلام نسیم22 عزیز:72:
اگه 22 سال داری و تا چند ماه دیگه شاغل میشی شرایطت دقیقا مشابه منه! من هم تا چند ماه دیگه ایشالا شاغل میشم تو یه محیط خیلی مردونه،پتروشیمی.من هم جدا خیلی نگران موضوع چگونگی...
سلام نسیم22 عزیز:72:
اگه 22 سال داری و تا چند ماه دیگه شاغل میشی شرایطت دقیقا مشابه منه! من هم تا چند ماه دیگه ایشالا شاغل میشم تو یه محیط خیلی مردونه،پتروشیمی.من هم جدا خیلی نگران موضوع چگونگی...