سه شنبه 19 خرداد 94, 15:12
منم شرایطم مشابه شماست دوست عزیز
تحصیل + کار+ عدم پرداخت حقوق به موقع
منم تو این 16ماهه که مشغول به کار شدم به درجه ای از تجربه رسیدم که بتونم یک واحد مالی مستقل مدیریتشو انجام بدم.
مطمئن...
سه شنبه 19 خرداد 94, 15:08
سلام خواهر گرامی
واقعیتش کسی جز شما به خودتون نمیتونه کمکی کنه
شما بالاخره باید با این قضیه کنار بیاید. شما جنبه های دیگر این قضیه رو ببنید.ک اگه اون آقا همسر شما میشد شاید اوضاع بــــــدتر...
چهارشنبه 26 شهریور 93, 14:45
سلام سرکش!!! خانم.
ببینید من شرایط دینی شمارو کاملا درک میکنم.میدونم چی میگید.من دو تا از دوستانم دین زرتشتی داشتند و یه چیزایی می گفتند عجیب.اینکه مشروب مثه آب سر سفره هاشون هست و تو عزا و عروسی...