وقتی میگم اعصابم داغونه بخاطره دوریش نیست
به خاطره اینه که چرا باید من همچین حس هایی داشته باشم
به خدا صبح تا شب میگم خدایا هرجور که صلاحه بهم آرامش بده
من دارم عذاب میکشم
بعدشم من هیچ دخالتی...