اصلا دوستی و ازدواج با همچین کسی رو درست نمیدونم
مراقب خودتون باشین
اصلا دوستی و ازدواج با همچین کسی رو درست نمیدونم
مراقب خودتون باشین
سلام اقا سجاد
من نياز شما به ازدواج و داشتن همدم درك ميكنم و اين يك احساس طبيعي هست.
عده اي قادر به مهار و كنترل اين غريزه نيستند و وارد رابطه ي دوستي با جنس مخالف ميشوند.
معلومه كه شما تلاش...