سلام. من دانشجو هستم و خواهر کوچیک ترم 13 سالشه. اخیرا متوجه شدم که با یکی از پسرای فامیل که تو یه شهریم و 1 سال از خودش بزرگتره در ارتباطه و بعضی شب ها تا دیروقت به همدیگه اس ام اس میدن. اول خواستم...