سلام دوست عزیز
علت رو اینکه من توسال اول اصلا به فکر اینده نبودم و درس رو بی هدف میخوندم و اینکه محیط درس ومدرسه هم تتغییر کرد میشه گفت یکی از عوامل افت بوده درکل اصلا نگران درس نبودم .
سال...
سلام دوست عزیز
علت رو اینکه من توسال اول اصلا به فکر اینده نبودم و درس رو بی هدف میخوندم و اینکه محیط درس ومدرسه هم تتغییر کرد میشه گفت یکی از عوامل افت بوده درکل اصلا نگران درس نبودم .
سال...
سلام دوستانم
پسری 16ساله هستم رشته تجربی سال دوم رو تموم کردم ولی تو دوران دبیرستان درس هام خیلی بد جور افت داشته به طوری که دوران راهنمایی نمراه هام 18 یا 19 بود ولی الان 16 به پایین الان به قول...