دوستان واقعاً از همتون ممنونم اما نميدونم درسته كه من با همسرم رابطه دارم و از ايشون همش درخواست اشتى كردن دارم وايشون تو جواب فقط ميكه دارم با خودم كلنجار ميرم
التماس كردن بيش از حد اشتباه...
دوستان واقعاً از همتون ممنونم اما نميدونم درسته كه من با همسرم رابطه دارم و از ايشون همش درخواست اشتى كردن دارم وايشون تو جواب فقط ميكه دارم با خودم كلنجار ميرم
التماس كردن بيش از حد اشتباه...
سلام با تشكر از همه دوستان من ميدونم خيلى ناقص حرف ميزنم از نظر وضعيت مالى كه دوست عزيز كفتن تورو خدا يه طرفه به قاضى نرين از نظر مالى خانواده ما و ايشون در سطح خوبه جامعه هستيم ايشون وضع ماليشون...
بله
- - - Updated - - -
اما واقعاً درستش دارم و فكر ميكنم خيانتم دليل هيجانات اين دوره بوده البته اينم بكم منظورم از اين حرف دليلى براى كاور كشيدن رو كار زشتم نيست
- - - Updated - - -
...
سلام ببخشيد كه بد مينويسم من به همسرم خيانت كردم حدود ٣سال قبل از هم جدا شديم من با دامادشون ارتباط برقرار كردم البته فقط تلفنى ويك بار هم در بيرون ان هم به مدت ٥دقيقه اين ارتباط كمتر از ١ ماه بود...