اقا خیلی مخلصیم ولی باور کنید می دونم سطوح رابطه باید در چه حدی باشه و باور کن که این رابطه ما اصلا دوستی نیست چجوری باس تو این محیط مجازی نوشت که اون سوء برداشت رو از دیگران سلب کرد نمی دونم
ولی...