پنجشنبه 08 خرداد 93, 23:20
ممنونم از همه دوستانی که جوابمو دادن،برام وقت گذاشتن.
حرفاتون روم تاثیر گذاشته،یه مقدار به خودم اومدم - رفتم موضوع های بقیه، مشکلاتشون درد دلاشونو خوندم -به عواقب کارم فکرکردم
-یکی از دوستان از...
پنجشنبه 08 خرداد 93, 07:48
بیکار نبود،بعدش شد!
قراربوده یک ماه آزمایشی کارکنه بعد حقوقشو بدن؛مصادف با آخرین جلسه خواستگاری مدیرشون بهش میگه حقوقت اینقدر(فکرکنم 400 ) اونم گفته خ کمه واومده بیرون.
--راست میگه،تحقیق کردیم--
...
سه شنبه 06 خرداد 93, 22:43
مامانم راضی نمیشه ؛میگه خودشون بخوان تماس میگیرن
به این فکر میکنم که اگه باهاش ارتباط برقرار کنم بیشتر حواسش به من باشه؛ منو یادش نره:angel:
ازدل برود هرآنکه از دیده برفت
سه شنبه 06 خرداد 93, 19:41
سلام.
بذارید از اول اول شروع کنم.
یه روز یکی ازفامیلای دورمامانم به مامانم گفت که میخواد یه پسری از فامیلاشونو واسه خواستگاری ازمن بفرسته.مامانم گفت باشه.وشرایطو پرسید ،وقتی فهمید پسره یک سال و نیم...