مرسی از دوستای خوبم.
امین هاشمی با حرفات موافقم.اصلا دلم نمیخاد اینطوری بشه.
pasta تو هم راس میگی.سعی میکنم طوری قطع رابطه کنم که اذیت نشه
مرسی از دوستای خوبم.
امین هاشمی با حرفات موافقم.اصلا دلم نمیخاد اینطوری بشه.
pasta تو هم راس میگی.سعی میکنم طوری قطع رابطه کنم که اذیت نشه
مرسی از دوستای خوبم.حالا نمیشه یه راه حل بدین که سنمون لو نره:tennis:
اگه بخوام یهویی بهش بی محلی کنم که باز میاد دنبال دلیلش می گرده؟
اونوقت چی بگم بهش؟
البته اینو هم بگم توی یونی صحبت ما در حد...