چهارشنبه 26 شهریور 93, 16:50
sadmanگرامی:72:............باورکنید.........................میتونم بفمهمم چه بلایی سرتون اومده وچه حسی وحال دارین.............ولی حسوحال شماباکذشت زمان خوب
میشه....ولی من بعد3سال هنوزکه...
یکشنبه 23 شهریور 93, 19:53
افرین:104:............دخترخوب...................امیدوارم..ازپسش بربیای...............برامنم..دعاکن:203:........................بتونم..تمومش کنم...هرچند...ماهنوزهمومیخوایم....ولی
...
یکشنبه 23 شهریور 93, 19:41
پروانه ی عزیزم.. ممنون ازنظرت.................اعتیادوکه مطمئنم گذاشته کنار................حتی قدسرسوزنی....شک ندارم.....این ازاین...........این اقاباوجودتموم مشکلاتی که
داشتن...وخودم بهترازهرکس...
پنجشنبه 20 شهریور 93, 03:45
سلامبچه ها...واقعااعصابم خرابه توروخدافقط بجای سرزنش...ارومم کنین..
قبلاتایپیک بازکرده بودم..که نمیتونم ولش کنم...http://www.hamdardi.net/thread-33118.html
بچه هاجالبه...
چهارشنبه 05 شهریور 93, 00:47
بنظرمن............شایدگرم مزاج باشن......شایدشوروشوق دارن....براازدواج............دورازانصافه که ادم تهمت بزنه..اتفاقاادمی که خودشوپاک نگه داشته...اینقدعجولانه رفتارمیکنه..نه اون کسی که...
جمعه 19 اردیبهشت 93, 14:20
سلام به همه دوستان:72::72:
واماجواب شماجناب توجیه...
اول بایدبگم براتون بی نهایت متاسفم برای طرزفکرتون ونیزبرای طرزحرف زدنتون!:81:
شنبه 30 فروردین 93, 11:42
سلام دوست عزیز....بنظرم بروبرگردتوی همین سایت.....مشکلات بقیه روبخون.............بروخداروشکرکن.....توباشوهرت ازدواج کردی نه بااونا.........برات مهم نباشه......ب زندگیت بچسب.......:72::72:
یکشنبه 24 فروردین 93, 19:31
فقط میتونم باهات همدردی کنم........چون وابستگی روباذره ذره وجودم چشیدم تلخه.......غیرقابل تحمله.......بذارزمان بگذره..........شایدحالت بهتربشه:47: