ببینید دوست عزیز به نظر من هم سنتون جوریه که اگه بخواید مورد کم سنتر و زیباتری رو انتخاب کنید شاید فکر بدی نباشه که به سراغ خانومهای مطلقه "هم "برید. اما دقت داشته باشید که حتما علت جدایی رو ازشون...