به مریم
خودمم از اون موقع که فهمیدم همش با خودم میگم اون توبه کرده شاید خدا بخشیده باشه من چه کاره ام.از وقتی که اومده خواستگاریم که اینکارو نکرده...اما یه حس بی اعتمادی ضعیفی اذیتم میکنه نمیدونم...
به مریم
خودمم از اون موقع که فهمیدم همش با خودم میگم اون توبه کرده شاید خدا بخشیده باشه من چه کاره ام.از وقتی که اومده خواستگاریم که اینکارو نکرده...اما یه حس بی اعتمادی ضعیفی اذیتم میکنه نمیدونم...