سلام
من حدود دوساله که با دختری از طریق فعالیت های دانشگاهی آشنا شدم. شروع این آشنایی خب به قصد ازدواج نبود و بعد از گذشت یکی دوماه هم اون دختر فارغ التحصیل شد و رفت شهرشون. (من از خراسانم و ایشون...
سلام
من حدود دوساله که با دختری از طریق فعالیت های دانشگاهی آشنا شدم. شروع این آشنایی خب به قصد ازدواج نبود و بعد از گذشت یکی دوماه هم اون دختر فارغ التحصیل شد و رفت شهرشون. (من از خراسانم و ایشون...