یه مدت پیش روانپزشک رفتم اما داروهایی که دادن خیلی اثرات بدی داشت کلا آدمو میبرد تو خلا. خیلی عصبیم میکرد کنترل رفتارمو از دست میدادم ترجیح میدم با روانشناس جلو برم خیلی ممنون

- - - Updated - - -...