پنجشنبه 06 شهریور 93, 09:12
سلام
20 سالم بود که طلاق گرفتم خیلی ناراحت و افسرده بودم.عشق زندگیم برای خودش زن گرفت بودو..... حسابی داغون بودم.2 ماه قبل اینکه طلاقم قانونی شه با یک پسر آشنا شدم.خودم خواستم که آشنا شم.چون...
چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:18
باز هم الان قانع شدم نمیدونم چی بگم
سه شنبه 20 اسفند 92, 13:36
khaleghezey : با تشکر-
من از بودن در هر جمعی لذت می برم اما ساکتم. همیشه کم میارم میخوام که صحبت کنم اما اطلاعات عمومی ام فوق العاده کم هست.
راجع به شاغل بودنم که گفتید من منشی شخصی مدیرم هستم...
سه شنبه 20 اسفند 92, 10:00
سلام به همگی
یه دخترم . 23 سال سن دارم شاغل و محصل ام.
ادمی ام که کم صحبت میکنم و این خیلی منو رنج میده به دو دلیل :
1-اطلاعاتم کمه که اعتماد به نفسمو خیلی کم کرده
2-منو از اجتماع و ارتباطات دور...