با سلام<br>من حدود 3 سال است که ازدواج کرده ام. در مقطع دکتری در حال تحصیل هستم. همسرم و خانواده اش بسیار محترم و مهربان هستند. اما این وسط تنها جاری من ( عروس اول) یک جور وسله ناجور محسوب می شود و...