چهارشنبه 30 بهمن 92, 21:54
همه تاپیک های خیانت سرکاری باشه و همه غم هاتون دروغ باشه بلند صلوات بفرست!
همتونو دوست دارم زیاااااد. :72:
چهارشنبه 30 بهمن 92, 21:43
siahkamar نمیخواستم نفرینت کنم خودت خواستی: الهی کمبود ویتامین دی بگیری استخونهای دستت نرم شه نتونی پست خشونت بار بی تربیتی بزنی--- الهی تیمتون 5 تا گل بخوره---الهی بری حموم آب قطع شه---
چهارشنبه 30 بهمن 92, 20:46
زیر هشت! خودت بتنهایی فکر کردی؟ یا از بغل دستی ات مشورت گرفتی؟
چهارشنبه 30 بهمن 92, 20:27
siahkamar ببند اون فکتو! میزنم لهت میکنما!
دلجو جان، تقدم تاخر نداره، من پای ثابت همدردی بودم صبح تا شب دیگه خواب و خورد و خوراکم شده بود همدردی. شوهرم میومد خونه میدید خبر از شام و ناهار نیستو...