سلام وقتتون بخیر
من مشکلم مثل خیلی از پسرای دیگه کمبود عشقه تو زندگیه 20 سالم خیلی غصه خوردم غصه اینکه کسیو ندارم که عاشقش باشم دوسش داشته باشم ببوسمش و یا لمسش کنم، خیلی تو روابط ضعیفم تو خیابون...
سلام وقتتون بخیر
من مشکلم مثل خیلی از پسرای دیگه کمبود عشقه تو زندگیه 20 سالم خیلی غصه خوردم غصه اینکه کسیو ندارم که عاشقش باشم دوسش داشته باشم ببوسمش و یا لمسش کنم، خیلی تو روابط ضعیفم تو خیابون...