سلام وقتتون بخیر
من مشکلم مثل خیلی از پسرای دیگه کمبود عشقه تو زندگیه 20 سالم خیلی غصه خوردم غصه اینکه کسیو ندارم که عاشقش باشم دوسش داشته باشم ببوسمش و یا لمسش کنم، خیلی تو روابط ضعیفم تو خیابون...