سلام
متاسفم برای دوستان و خانمهای محترم برای این طرز فکر و مخفی کاری! فقط چند نکته:
1=از قدیم گفتن از هر دست بدیم از همون دست میگیریم.
2=باید یک تفاوتی بین خانم محترمی که خودش رو نگه داشته و داره...