به خودت زمان بده...تو سنی هستی که خیلی چیزا برات گرون تموم شده و کم کم داری حقایق تلخ زندگی رو میچشی و طرز فکر رویایی دخترونت داره راجبه ادما و زندگی اصلاح میشه..