سه شنبه 28 آبان 92, 20:22
با تشکر از همه دوستانی وقت گذاشتن و جواب دادن:43::72:
اگه دوستان دیگه هم نظری دارن ممون میشم
- - - Updated - - -
من قبلا به روانپزشک مراجعه کردم. البته زیاد ادامه نمیدادم. من مشکلمو میدونم...
سه شنبه 28 آبان 92, 12:21
سلام..
من همه نظرات دوستان رو خوندم. ببخشید من کوچیکتر از اونیم که بخوام کسی رو نصیحت کنم و خودم بیشتر از همه به نصیحت و راهنمایی نیاز دارم ولی گفتم نظرمو درمورد این پست بگم.
همه دوستان نظرات خوبی...
سه شنبه 28 آبان 92, 01:12
ممنون بابت نظرتون.
درمورد دختر طلبه اینو بگم که با اعتقاداتم جوره و مدت زیادیه به این موضع فکر میکنم. اما مشکلی که هس اینه که ما تو آشناهامون دختر طلبه نداریم و اگه بخوام باید مادرمو بفرستم از...