سلام دوست عزیز... من همسن وسال شما هستم... مدتی دچار همین احساسات شده بودم... بی انگیزگی و سرزنش مداوم خودم که چرا مثل همسن وسالام پیشرفت نداشتم...
اما جز اینکه هر روز حالم بدتر وبدتر شه فایده ای...