سلام میشه منم بیام کنارتووون؟اخه با هم همدردیم:72:
- - - Updated - - -
چون شوهرم بددله اسم خودشو گذاشتم .من خانومم
- - - Updated - - -
طناز جان اصلا اس نده.حرف مدیرو بپذیر بذار مساله از...
سلام میشه منم بیام کنارتووون؟اخه با هم همدردیم:72:
- - - Updated - - -
چون شوهرم بددله اسم خودشو گذاشتم .من خانومم
- - - Updated - - -
طناز جان اصلا اس نده.حرف مدیرو بپذیر بذار مساله از...