سلام میشه منم بیام کنارتووون؟اخه با هم همدردیم:72:

- - - Updated - - -

چون شوهرم بددله اسم خودشو گذاشتم .من خانومم

- - - Updated - - -

طناز جان اصلا اس نده.حرف مدیرو بپذیر بذار مساله از...