با سلام
به گفته روانشناسان ، عاشقی ( بد دردیه ) یک سلسله واکنش های شیمیایی هست که در طول عمر هر شخصی _فکر کنم _ یک بار اتفاق می افته . واینکه شما عاشق یه همچین شخصی ( خوب یادش رو کاری ندارم ) شدین...