هیچ وقت به این فکرکردیدکه چراطرف مقابلتونودوست ندارید؟چه توقع وانتظاراتی داریدکه توطرف مقابلتون پیدانمشه.شایداگه عمیقابه این موضوع نگاه کنیدوشخصیت طرف مقابلتونوانالیزکنیدچیزای مثبتی رودرونش...