سلام
ممنون از راهنمایی تون...
ایشون گفتن که مدتیه که به من علاقمند شدن ولی روشون نمی شد که بگن و قصد ازدواج دارن و میخان اگه من مایل باشم یه خرده بیشتر با هم اشنا بشیم
سلام
ممنون از راهنمایی تون...
ایشون گفتن که مدتیه که به من علاقمند شدن ولی روشون نمی شد که بگن و قصد ازدواج دارن و میخان اگه من مایل باشم یه خرده بیشتر با هم اشنا بشیم
سلام... با تشکر از مطالب خوبتون...یه سوال داشتم...در واقع ازتون مشاوره میخواستم...ببینین من یه دختره 20 ساله هستم که مدتیه که یکی از پسرای دانشگامون ازم خوشش اومده بود و بعد از یه سال ازم خواستگاری...