فقط بلد بودین اخطار بدین اسم تاپیک اشنباهه؟؟؟؟؟؟؟ اسم خودتون گذاشتین مشاور و روان شناس؟
کسی نیست به دادم برسه
فقط بلد بودین اخطار بدین اسم تاپیک اشنباهه؟؟؟؟؟؟؟ اسم خودتون گذاشتین مشاور و روان شناس؟
کسی نیست به دادم برسه
خیلی ممنون فرشته ی مهربون.بله با یک روانشناس در تماس هستیم. ان شا ا... که با لطف و دعای دوستانی مثل شما و کمک روانپزشک بتونیم نتیجه بگیریم.